علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی و یادگیری

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی و یادگیری

معرفی ساده ترین ابزارهای موسیقی برای یادگیری در بزرگسالی

1- هارمونیکا

موسیقی بلوز، جاز، راک، فولک یا کانتری، سازدهنی (همچنین به عنوان "بلوز هارپ" شناخته می شود) یک انتخاب عالی برای مبتدیان بزرگسال است. برای شروع نواختن نیازی به دانستن چیزهای زیادی ندارید، و این یک مزیت بزرگ دارد که هر نت "در کلید" خواهد بود ، سخت است که در سازدهنی بد به نظر برسد!

بعلاوه، سازدهنی ها بسیار قابل حمل هستند ، شما می توانید سازدهنی را در هر مکان و هر زمان حمل کرده و تمرین کنید. چه بخواهید مانند باب دیلن چنگ سبک فولکلور را دمید یا مانند توتس تیلمانز به کاوش در تفاوت های جزئی جاز و بلوز بپردازید، می توانید بدون توجه به جایی که هستید، روی مهارت های خود کار کنید!

چرا سازدهنی یاد بگیریم؟

قابل حمل: شما می توانید این ساز را به معنای واقعی کلمه در جیب خود قرار دهید

اجتماعی: این ابزاری است که می توانید از آن برای پیوستن به هر مرم استفاده کنید

سبک خاص: اگر عاشق بلوز و جاز هستید، این ساز برای شماست!

2-  بونگو

اگر از طرفداران سالسا هستید، بونگوها ممکن است انتخاب شما باشند. بونگوها از کوبا سرچشمه گرفته اند و از دو طبل متصل تشکیل شده اند. این یک گزینه ساده تر از یک کیت کامل درام است اما می تواند همان تجربه لذت بخش را فراهم کند.

نواختن این طبل ها حتی بدون داشتن دانش فنی، لذت بخش است. اگرچه تسلط بر این طبل ها دشوار است، اما یکی از ساده ترین ابزارها برای یادگیری اصول اولیه است.

بهترین بخش یادگیری بونگوها این است که آنها یک ابزار واقعا اجتماعی هستند. یادگیری نواختن این ساز به معنای پیوستن به دایره درام، عضویت در یک گروه موسیقی سالسا یا فقط پارازیت با دوستان است.

به عنوان یک امتیاز اضافی، یادگیری نواختن بونگو مهارت‌های ریتمی را به شما می‌دهد که می‌توانید از آن در سازهای دیگر استفاده کنید.

چرا بونگو یاد بگیریم؟

ریتم: یادگیری یک ساز کوبه ای مانند بونگو ریتم شما را بهبود می بخشد، این مهارتی است که هنگام گسترش مهارت های موسیقی خود به سازهای دیگر از آن استفاده خواهید کرد.

اجتماعی: هر گروهی به یک درامر نیاز دارد و داشتن ریتم عالی می تواند شما را به عضوی مورد علاقه هر گروه تبدیل کند.

قابل حمل: بونگوها به راحتی در پشت ماشین یا زیر بغل شما قابل حمل هستند

بچه پسند: این ساده ترین ساز برای یادگیری برای یک کودک نیز هست!

3-  پیانو

پیانو ممکن است پیچیده به نظر برسد، شما باید هماهنگ کردن هر دو دست را در آن واحد یاد بگیرید اما در واقع یکی از ساده ترین ابزارهای موسیقی است که می توانید برای بزرگسالان یاد بگیرید.

یادگیری نواختن پیانو پایه و اساس یادگیری سازه ای دیگر را تشکیل می دهد. هنگامی که شما خواندن موسیقی صفحه پیانو را یاد می گیرید، مهارت خواندن موسیقی را در مورد هر ساز غربی دیگری به دست می آورید.

و علاوه بر این، اصطلاحات و مفاهیم موسیقی که در درس های پیانو آموخته می شوند، اصطلاحات جهانی هستند که بعداً به شما به عنوان یک نوازنده کمک خواهند کرد.

از آنجایی که نت ها روی پیانو در مقابل شما گذاشته می شوند، درک آن از بسیاری از سازهای دیگر آسان تر است. و اگرچه می‌توانید نت‌های اشتباه بنوازید، اما هرگز نمی‌توانید آنطور که می‌توانید با سازهای دیگر خارج از لحن بنوازید.

به این معنا که لازم نیست مانند سازهایی مانند ویولن نگران آهنگ صدا باشید. علاوه بر این، به دلیل محبوبیت آن، وقتی پیانو را به عنوان ساز خود انتخاب می کنید، هیچ کمبودی در مواد آموزشی مفید نخواهید داشت!

چرا پیانو یاد می گیرید؟

مفید: دانستن نحوه نواختن پیانو و خواندن نت های موسیقی یکی از مفیدترین مهارت ها برای یادگیری به عنوان یک نوازنده محسوب می شود، زیرا هماهنگی را افزایش می دهد و مهارت های تئوری موسیقی شما را بهبود می بخشد که پایه ای برای یک عمر موفقیت موسیقی خواهد بود.

Versatile: شما می توانید هر سبکی از موسیقی را روی پیانو، از پاپ گرفته تا راک و کلاسیک بنوازید.

زیبا: صداهای کمی به اندازه پیانو جذاب هستند و یادگیری نواختن آن ها شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد