علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی و یادگیری

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی و یادگیری

نکات و افسانه های پایه ای زبان بدن

بازوها (و دست ها)چه هستند

دست ها و بازوها ارتباط زیادی با هم برقرار می کنند. چه کسی با دست هایش حرف بزند و چه نزند، می تواند نگاهی به شخصیت آن ها بیندازد. افرادی که زیاد حرکت می کنند، پرانرژی و گرم دیده می شوند. حرکات بالا به دلایلی بر این درک تاکید می کنند، در حالی که حرکات پایین تر در مواقعی که فرد ناراحت است، شایع تر است. دست های شکسته ترس یا خشم را نشان می دهند. به یاد داشته باشید که افراد محتاط ممکن است در موقعیت های نا آشنا به طور خودکار دست های خود را کنار بزنند و بدون توجه دیگران را نشان دهند و بدون توجه نشان دهند.زبان های بدن که به شما برای متوجه شدن برخی مباحث کمک میکند

در مورد افرادی که بی قرار هستند چطور؟ بازوها و دست‌ها می‌توانند نشان دهند که چه زمانی فرد ناراحت است. افرادی که دستانشان می لرزد و مرتباً صورت و سر خود را لمس می کنند اغلب عصبی یا بی قرار هستند. ضربه زدن به انگشتان آنها نیز می تواند به معنای بی حوصلگی فرد باشد.

یادگیری از برگ ها

هنگامی که صحبت از زبان بدن به میان می آید، اغلب افراد از پاها و پاها غافل می شوند. بسیاری از متخصصان زبان بدن بر این باورند که پاها صادق ترین بخش بدن ما هستند. به جهت پاها و پاها توجه کنید. آن ها تمایل دارند به سمتی که فرد می خواهد برود، خم شوند. اگر به سمت شما یا شخص دیگری نشانه گرفته شوند، فرد راحت است. اشاره کردن به آن ها به این معنی است که آن ها می خواهند ترک کنند یا به اندازه کافی مطمئن نیستند.

لرزش پاها و پاها همچنین نشان می دهد که فرد در صورت لزوم آماده دویدن است و نسبت به جایی که در آن قرار دارد احساس امنیت نمی کند. این می تواند به دلیل ترس یا خستگی باشد، اما این یک حرکت بسیار قابل توجه است. افرادی که هنگام نشستن به پاهای خود ضربه می زنند یا پاهای خود را تکان می دهند اغلب به عنوان افراد بی ادب و عجول دیده می شوند. انگار پاهایشان برای حرکت و خروج از آنجا خارش دارد. به‌عنوان یک AP، به افرادی که پاها و پاهای خود را بی‌قرار می‌کنند بسیار توجه کنید – این می‌تواند به شما اطلاعات زیادی درباره دامنه توجه و توانایی تمرکز آنها بدهد.

درست مانند بازوهای متقاطع به این معنی است که فرد در حال محافظت از خود است، پاهای متقاطع نیز همین تاثیر را دارند. زنان اغلب هنگامی که دامن یا لباس می پوشند، پاهای خود را روی هم می اندازند یا حداقل زانوهای خود را در کنار هم نگه می دارند و این لزوما به این معنی نیست که آن ها در محیط خود احساس ناراحتی می کنند. از سوی دیگر، مردان اغلب پاهای خود را بیش از حد پهن می کنند؛ انجام کاری که امروزه به آن را انجام می دهند. نحوه راه رفتن یک فرد حقایق جالبی را در مورد او آشکار می کند. راه رفتن مطمئن و بدون تکان دادن پاها نشانه ای از اعتماد به نفس و قدرت است. راه رفتن یک فرد همچنین می تواند هر مشکل سلامتی که دارد را فورا نشان دهد، مثلا اگر لنگی داشته باشد یا به خاطر مسائل تعادلی یا سن نیاز به راه رفتن آهسته داشته باشد. دانستن این موضوع لزوما به شما کمک نمی کند تا شخصیت خود را بهتر درک کنید، اما این تنها بخش دیگری از اطلاعاتی است که می توانید در ذهن خود ذخیره کنید.

AP بودن در یک محیط حرفه ای

اگر در محل کار هستید، زمان زیادی را بیرون از خانه با همکاران خود می گذرانید. بسته به شغل و سبک زندگی شما، همکاران و رئیس شما ممکن است اساساً مانند یک خانواده دوم در رابطه با میزان زمان و انرژی شما باشند. اگر می خواهید روابط خوب خود را حفظ کنید، پروژه های دشواری را پشت سر بگذارید و در حرفه خود موفق شوید، توانایی تجزیه و تحلیل آنها مهم است. این بخش نحوه تجزیه و تحلیل همکاران، روسای و مخاطبان خود را برای زمانی که مجبور به ارائه سخنرانی و سخنرانی هستید توضیح می دهد. اینجارابخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد